Hope You Enjoy It! ♥

Alla inlägg under november 2011

Av Pernilla & Jenny - 30 november 2011 16:17

Säger inte var jag har redigerat den!  

Men det får ni leva med  

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ska snart och fira faster, hon fyllde ju år igår  

      

Av Pernilla & Jenny - 30 november 2011 13:40

Yey! :'D

Imorgon är det 1:a december och man får öppna första luckan på julkalendern!  

Jag kan inte fatta att det bara är 25 dagar kvar till jul  

Längtar ni till jul? :'D

En påminnelse om hur min chokladkalender såg ut  

      

Av Pernilla & Jenny - 29 november 2011 15:21

Såå bäst  

Stämmer såklart upp till 100 %.  

Det finns en annan också:

 

Fun  

   

Av Pernilla & Jenny - 29 november 2011 14:32

Idag fyller min faster... 56 ÅR, TROR JAG O.O''

Gamling  

Juste, har glömt att skicka ett 'Grattis' åt henne.

Ska göra det nue  

Väldigt intressant inlägg  

Hehe.

   


Av Pernilla & Jenny - 28 november 2011 17:55

Bläää.

Nu är jag förkyld, OCH DET ÄR INTE KUL  

Någon som har något tips på hur man blir frisk igen?

Snälla!

En nybörjarbild som jag tog i somras.

    

Av Pernilla & Jenny - 28 november 2011 13:39

Hehe.

En kille i vår klass började spy under sista lektionen, hehe. 

Jag var första som blev ''sjuk''. Jag fick huvudvärk och mådde lite dåligt,

men fick en tablett och allt blev bra igen  

Sen fick tre till huvudvärk  

Killen som spydde (Vi kallar honom 'J' i detta inlägg) hade ändå haft

sjuk mage i 2 timmar. När J spydde så kom det jättemycket.

Hehe, inspekterade det inte så mycket.

Min kompis Ida så så sa åt allihopa ''Tänk på något roligt...!''.

Men det hjälpte inte  

Han fick i alla fall åka hem, och läraren sa åt oss att tvätta händerna.

Höhö, det blev värsta rusningen till handfatet  

Höhö.

   

Av Pernilla & Jenny - 27 november 2011 19:27

Sitter här med kokhet glögg och pepparkaka  

Jag får alltid julstämning när jag äter glögg och pepparkaka +

att brasan är på. Så himla mysigt  

Det är föresten hembakade pepparkakor, såna är mycket godare

än köpta. Tycker jag då  

Gott, gott  

Fast det är ingen glasyr på de ._.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Föresten, kärleksproblem O.O'

Hehe. Ska berätta.

JAG ÄR IHOP MED EN KILLE JAG EGENTLIGEN INTE TYCKER OM!

DESSUTOM SÅ RINGER HAN HELA TIDEN OCH FRÅGAR OM JAG

KAN VARA! VAD SKA JAG GÖRA?  

Har hans nummer ändå, tror att jag skickar ett SMS åt honom att jag

inte vill vara ihop mera. Vill bara vara kompis med honom.

Men vad skulle ni göra?  

    

Av Pernilla & Jenny - 27 november 2011 11:05

Hej!

Idag på scout ska vi baka bullar som ni rdan vet 

Och idag är det ochå första advent, vi har hafft på ett ljus redan :)

Kort inlägg. Nu ska jag in  på msp.

ses!

 

/Jenny

Presentation


Välkommen till vår blogg! :D
Här skriver vi om allt mellan himmel och jord!
Följ bloggen för att få daglig uppdatering!

Läs Och Njut!♥

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om vår blogg? (:
 ÄLSKAR DEN! ♥
 Jaa ♥
 Den är ok (:
 Nej.
 HATAR DEN ._.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Chattboxen

Länkar

Vad Är Klockan?

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards