Hope You Enjoy It! ♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av Pernilla & Jenny - 31 oktober 2011 17:53

Tjabaa!

Nyss kom jag från dansen :)

Nu kan jag dansen bra   

Det var kul, lite svettigt, så nu ska jag gå och duscha.

Sorry att det inte har kommit inlägg från mig idag men...

Ses i mårgon :)

    

P.s, lägger alltid en bild på mig i slutet

Av Pernilla & Jenny - 31 oktober 2011 15:38

              

          

Klicka för större version.

Tjaa... Det är mitt rum  

Från och med NU  kommer ni få se dagens/veckans outfit!  

Kommer kanske lägga ut den senare idag!  

     

Av Pernilla & Jenny - 31 oktober 2011 13:45

                                                          Det var några bilder som jag och Jenny tog igår och på lördag.

Haha, kom ihåg, VI BJUDER STOOORT!   





Av Pernilla & Jenny - 30 oktober 2011 19:12

...lägga upp bilderna ikväll.

Sjukt trött + huvudvärk. Men en bild kan ni i alla fall få kika på   

 

Hihi  

Lägger upp de få fort som möjligt imorgon!  

     

Av Pernilla & Jenny - 30 oktober 2011 17:06

Se själva, så förstår ni O.O

O.O

Hon är galen, den tjejen  

Senare ikväll kommer bilder från igår och idag, som jag och (Galningen  ) Jenny har fotat  

Psst! Vi älskar er! Vi har haft 18 besökare idag! Tack!           

Av Pernilla & Jenny - 30 oktober 2011 15:23

Hej på er!

I kväll ska jag och kolla på en konsert!

Min kusins pappa ska spela piano!  

Det är säkert en som sjunger och de andra spelar:  ,  ,   Haha!

Jag älskar Bloggplatsen eftersom det finns så många smileys!

Konserten börjar sju,  men vi måste vara där halv.

Min kusin ska ochså!

See you later,

  

Aligator!!!  


Av Pernilla & Jenny - 30 oktober 2011 10:07

Hej! (IGEEN)!  

Jag tänkte fråga om en sak...

 Ni som läser vår blogg, skulle ni kanske tipsa om vår blogg på eran blogg kanske?

Eller berätta om den för vänner ni har eller så!

Vi har redan hafft 12 läsare och det är vi glada för  

Men vi vill ju gärna ha mer, idag har vi hafft 11 :)

Tack alla som hjälper oss. Vi behöver ert stöd!

Om ni tipsar oss, skriv då i en kommentar så kan vi tipsa er :)

Det vi är lite lessna för är att vi aldrig får kommentarer  

Vi försöker skriva så mycket och så bra som möjligt, men då vill vi ochså ha kommentarer.

Så skicka en kommentar om ni har tipsat oss, så kan vi kolla in eran blogg, Och då tipsar vi er!

Tack!

  

See U!

 

Av Pernilla & Jenny - 30 oktober 2011 09:44

Hej igen!

När vi lekte så skulle vi gå på Cafe.

Och då lekte vi att vi bästelde bullar, och bullarna skulle man tillaga i ugnen och det visste inte vi! 

Så vi värmde de bara i mikron. De smakade SKIT SOM ATTAN! 

Sen tog vi 2 kex fasst vi åt bara 1, Haha!

Ses!

See you later aligator!

   

Presentation


Välkommen till vår blogg! :D
Här skriver vi om allt mellan himmel och jord!
Följ bloggen för att få daglig uppdatering!

Läs Och Njut!♥

Fråga mig

9 besvarade frågor

Omröstning

Tycker du om vår blogg? (:
 ÄLSKAR DEN! ♥
 Jaa ♥
 Den är ok (:
 Nej.
 HATAR DEN ._.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Chattboxen

Länkar

Vad Är Klockan?

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards